Veelgestelde vragen

Hebben jullie ook ‘gewone’ winkels?


Ja, vanaf 1996 zijn wij een begrip in Nijmegen en omstreken.
Onze winkel bevind zich in de Moenenstraat 9 te Nijmegen
Dus, gegarandeerd een persoonlijke band met onze klanten!




Kan ik een Kadobon of Tegoedbon uit één van jullie winkels in de webshop besteden?


Nee, uit technische redenen is dit helaas (nog) niet mogelijk.
Een Kadobon aangeschaft via de webshop kan wel in onze winkel worden besteed.




Welke prijzen hanteren jullie?


Wij werken uitsluitend met vaste adviesverkoopprijzen.
D.w.z. prijzen die door het merk zelf zijn bepaald. Deze mogen en zullen wij niet aanpassen. Natuurlijk uitgezonderd actie- en opruimingsprijzen. Deze zijn altijd lager dan de adviesverkoopprijs. Al onze prijzen op de webshop zijn incl. BTW.




Hoe kan ik betalen?


U heeft de keuze om met iDeal (via uw eigen online internetbankieren), Mastercard, Visa of American Express te betalen. Na betaling krijgt u een bevestigingsmail van ons.




Kan ik een artikel ook ruilen of retour sturen?


Natuurlijk! Binnen 14 dagen vanaf ontvangstdag van uw bestelling, kunt u een artikel zonder opgaaf van redenen retour sturen of omruilen voor een ander artikel (Uitlsluitend artikelen die via onze webshop zijn aangekocht).
De artikelen dienen wel in originele staat te zijn. D.w.z. ongedragen, ongewassen, onbeschadigd en met de aangehechte labels en/of prijskaartjes.

U kunt het artikel, voldoende gefrankeerd, terugsturen naar:
KrisKras kindermode
Moenenstraat 9
6511 LZ Nijmegen

(Vermeld aub uw naam en bestelnummer)

Artikelen die in de webshop zijn gekocht kunnen ook geruild of retour genomen worden in onze winkel te Nijmegen. Daar kunt u meteen een vervangend artikel uitzoeken, of u krijgt een tegoedbon. Neem daarvoor aub de pakbon mee.

In geval van een retournering (geen ruiling):
Het aankoopbedrag wordt uitsluitend via onze betalingsprovider Wix-Adyen aan u teruggestort per bank.




Ik heb een artikelklacht, wat nu?


Onze artikelen worden altijd vooraf gecontroleerd op gebreken.
Er kan zich echter altijd een situatie voordoen dat u niet (geheel) tevreden bent met het artikel. Geen probleem: stuur uw klacht naar klachten@kriskraskindermode.nl
Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld a.u.b. het bestelnummer en de aankoopdatum.
De aard van de klacht is bepalend voor het verloop van de afhandeling ervan. Wij zullen in ieder geval contact met u opnemen en de klacht serieus onder de loep nemen. Samen met u zullen wij trachten een geschikte oplossing te vinden.




Wat zijn de verzendkosten?


Uw bijdrage aan de verzendkosten bedraagt € 4,50. (Alleen binnen Nederland)
Het restant nemen wij voor onze rekening.
Bij bestellingen boven de € 25,- nemen wij de gehele verzendkosten voor onze rekening, dus zijn de verzendkosten gratis. (Alleen binnen Nederland)
Voor het buitenland gelden de tarieven van Post.nl




Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Wij streven erna om ervoor te zorgen, dat u uw bestelling binnen 3 werkdagen in huis heeft.




Als mijn besteld artikel niet meer op voorraad is?


Mocht zich de actuele voorraad op onze webshop en uw aankoop elkaar kruisen en het artikel niet meer voorradig zijn, dan zullen wij u het aankoopbedrag per direct terugstorten en u dit laten weten per mail.
In het geval, dat een artikel nabesteld kan worden en de levertijd langer wordt, zullen wij dit aan u voorleggen via de mail. Mocht u de levertijd van de nabestelling te lang vinden, kunt u er altijd voor kiezen om het aankoopbedrag retour te ontvangen.




Kan ik een aankoop wijzigen na mijn bestelling?


U kunt uw bestelling altijd zelf nog annuleren of wijzigen vóór de uiteindelijke betaling.
Na betaling is dit niet meer mogelijk. Stuur een mailtje naar onze klantenservice en wij zorgen voor de wijziging en/of annulering.




Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?


Alle persoonsgegevens worden uitsluitend door KrisKras kindermode gebruikt en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld, mits noodzakelijk voor betalingstransacties en bezorging van uw bestelling. Uitzondering hierop zijn verzoeken vanuit justitiële instanties.





Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kunt u ons bereiken via: 
klantenservice@kriskraskindermode.nl
 

Wij wensen u veel plezier van uw aankoop, en graag tot ziens bij
KrisKraskindermode

Op de hoogte blijven van ons Nieuws?

Nieuws en Akties volgen?
Abonneer je op onze
KrisKras Nieuwsbrief &
Like ons op Facebook 

        Openingstijden
Maandag     13.00 - 17.30
Dinsdag       10.00 - 17.30     
Woensdag   10.00 - 17.30
Donderdag  10.00 - 21.00
Vrijdag          10.00 - 17.30
Zaterdag       10.00 - 1700      
Zondag         13.00 - 1700

  • Facebook Kriskraskindermode
  • Instagram KrisKras kindermode
  • KrisKras kindermode - Nijmegen

©2020   door KrisKras kindermode