rechts

Kan ik een artikel ook ruilen of retour sturen?

Terug naar de webshop
 
 

Natuurlijk!

Binnen 14 dagen (vanaf ontvangstdag van uw bestelling) kunt u een artikel zonder opgaaf van redenen retour sturen of omruilen voor een ander artikel. De artikelen dienen wel in originele staat te zijn. D.w.z. ongedragen, ongewassen, onbeschadigd en met de aangehechte labels en/of prijskaartjes.

Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken kunt u het artikel verzenden naar ons antwoordnummer.
Maak hiervoor uitsluitend gebruik van onze retoursticker. Deze vindt u op de pakbon, die bij uw bestelling is meegeleverd.
U hoeft op dat moment dus niets te betalen op het postkantoor.

Als wij de retourzending van u hebben ontvangen, zullen wij u het aankoopbedrag restitueren.
Wij brengen de portokosten voor de retourzending in mindering op het aankoopbedrag dat wij per bank aan u overmaken. Deze kosten zullen nooit de werkelijke verzendkosten overschrijden.
Mocht u toch artikelen retour willen sturen zonder gebruik te maken van ons antwoordnummer zorg er dan aub voor, dat de zending voldoende gefrankeerd is. Onvoldoende gefrankeerde retouren nemen wij niet aan.

Voor een vervangend artikel gaat u gewoon weer naar onze webshop en maakt een nieuwe bestelling.
Artikelen die in de webshop zijn gekocht kunnen niet retour worden genomen of geruild worden in onze ‘normale’ winkels (en vice versa). Dit om technische redenen.

Mocht u een probleem of vraag hebben neem dan contact met ons op via klantenservice@kriskraskindermode.nl 
en vermeld indien gewenst ook uw telefoonummer. U wordt altijd teruggemaild of gebeld.
Wij zullen met u overleggen en het probleem oplossen.

KrisKras kindermode