rechts

Vraag & Antwoord

Terug naar de webshop
 
 
  • Hebben jullie ook 'gewone' winkels

    Ja, vanaf 1996 zijn wij een begrip in Beuningen en omstreken.
    We hebben winkels in Nijmegen, Wijchen, Beuningen en Malden.
    Deze allen in eigen beheer. Wij zijn geen franchiseonderneming!
    Dus, gegarandeerd een persoonlijke band met onze klanten!

  • Kan ik mijn bestelling ophalen in één van jullie winkels?

    Ja natuurlijk!

    U kunt een mailtje naar onze klantenservice sturen met het verzoek om uw bestelling naar een door u gewenst filiaal van ons te laten sturen. Vermeld in uw mailtje aub het gewenste filiaal, het artikelnummer en de maat b.v. nijmegen 111.72.109 - 128.
    [email protected] Hierop krijgt u altijd een bevestiging per mail van ons.

    U kunt het artikel dan passen en (als het artikel naar wens is) afrekenen in ons filiaal waar u de bestelling ophaalt.

  • Kan ik een kadobon of tegoedbon uit één van jullie winkels in de webshop besteden?

    Nee, uit technische redenen is dit helaas (nog) niet mogelijk.

  • Hoe kan ik betalen?

    U heeft de keuze om met iDeal (via uw eigen online internetbankieren), Mastercard of Visa te betalen.
    Vanuit België kunt u tevens betalen via Bancontact Mistercash.
    Na de geslaagde betaling krijgt u een bevestigingsmail van ons. 

  • Kan ik een artikel ook ruilen of retour sturen?

    Natuurlijk!

    Binnen 14 dagen (vanaf ontvangstdag van uw bestelling) kunt u een artikel zonder opgaaf van redenen retour sturen of omruilen voor een ander artikel. De artikelen dienen wel in originele staat te zijn. D.w.z. ongedragen, ongewassen, onbeschadigd en met de aangehechte labels en/of prijskaartjes.

    Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken kunt u het artikel verzenden naar ons antwoordnummer.
    Maak hiervoor uitsluitend gebruik van onze retoursticker. Deze vindt u op de pakbon, die bij uw bestelling is meegeleverd.
    U hoeft op dat moment dus niets te betalen op het postkantoor.

    Als wij de retourzending van u hebben ontvangen, zullen wij u het aankoopbedrag restitueren.
    Wij brengen de portokosten voor de retourzending in mindering op het aankoopbedrag dat wij per bank aan u overmaken. Deze kosten zullen nooit de werkelijke verzendkosten overschrijden.
    Mocht u toch artikelen retour willen sturen zonder gebruik te maken van ons antwoordnummer zorg er dan aub voor, dat de zending voldoende gefrankeerd is. Onvoldoende gefrankeerde retouren nemen wij niet aan.

    Voor een vervangend artikel gaat u gewoon weer naar onze webshop en maakt een nieuwe bestelling.
    Artikelen die in de webshop zijn gekocht kunnen niet retour worden genomen of geruild worden in onze ‘normale’ winkels (en vice versa). Dit om technische redenen.

    Mocht u een probleem of vraag hebben neem dan contact met ons op via [email protected] 
    en vermeld indien gewenst ook uw telefoonummer. U wordt altijd teruggemaild of gebeld.
    Wij zullen met u overleggen en het probleem oplossen.

    KrisKras kindermode

     

  • Ik heb een artikelklacht, wat nu?

    Onze artikelen worden altijd vooraf gecontroleerd op gebreken.
    Er kan zich echter altijd een situatie voordoen dat u niet (geheel) tevreden bent met het artikel.
    Geen probleem: stuur uw klacht naar [email protected]

    Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld a.u.b. het bestelnummer en de aankoopdatum.
    De aard van de klacht is bepalend voor het verloop van de afhandeling ervan. Wij zullen in ieder geval contact met u opnemen en de klacht serieus onder de loep nemen. Samen met u zullen wij trachten een geschikte oplossing te vinden! 

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bij bestellingen boven de € 75,-- nemen wij de gehele verzendkosten voor onze rekening, 
    dus zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt voor Nederland, België en Duitsland. 

    Nederland
    Bij bestellingen onder de € 75,-- bedragen de verzendkosten € 4,50. 
    Het restant nemen wij voor onze rekening. Alleen binnen Nederland. 
     
    Belgie en Duitsland
    Voor verzendingen naar België en Duitsland met een besteding onder de € 75,-- 
    bedragen de verzendkosten voor pakketpost € 7,50.

    Voor verzending naar overige landen gelden de normale tarieven van PostNL.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wij streven erna om ervoor te zorgen, dat u uw bestelling binnen 4 werkdagen in huis heeft. 

  • Welke prijzen hanteren jullie?

    Wij werken uitsluitend met vaste adviesverkoopprijzen.
    D.w.z. prijzen die door het merk zelf zijn bepaald. Deze mogen en zullen wij niet aanpassen.
    Natuurlijk uitgezonderd actie- en opruimingsprijzen. Deze zijn altijd lager dan de adviesverkoopprijs.
    Al onze prijzen op de webshop zijn incl. 21 % BTW.

  • Als mijn besteld artikel niet meer op voorraad is?

    Mocht zich de actuele voorraad op onze webshop en uw aankoop elkaar kruisen en het artikel niet meer voorradig zijn, dan zullen wij u het aankoopbedrag per direct terugstorten en u dit laten weten per mail.
    In het geval, dat een artikel nabesteld kan worden en de levertijd langer wordt, zullen wij dit aan u voorleggen via de mail. Mocht u de levertijd van de nabestelling te lang vinden, kunt u er altijd voor kiezen om het aankoopbedrag retour te ontvangen. 

  • Kan ik een aankoop wijzigen na mijn bestelling?

    U kunt uw bestelling altijd nog annuleren of wijzigen vóór de uiteindelijke betaling.
    Na betaling is dit niet meer mogelijk.
    Neem in dit geval contact op met [email protected] 

  • Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Alle persoonsgegevens worden uitsluitend door KrisKras kindermode gebruikt en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld, mits noodzakelijk voor betalingstransacties en bezorging van uw bestelling. Uitzondering hierop zijn verzoeken vanuit justitiële instanties.